onsdag 22 oktober 2014

Korttillverkning

Häromdagen fick jag plötsligt inspiration till årets julkortsdesign! Jag vet att ingen gör sina egna kort numera eller ens skickar papperskort längre i dessa elektroniska tider. Förutom jag då. Och jag vet att oktober inte ens är slut, men det börjar bli dags att införskaffa material. Jag tycker det är jätteroligt att pyssla med detta under ett par veckor och sedan skicka iväg dem och överraska nära och kära med mina alster.

Bland bibliotekets böcker kan man till exempel bläddra i

Kortboken, av Gitte Schou Hansen
 
Glada kort & andra roliga pappersprojekt, av Helene S. Lundberg

 
Scrapbooking, av Gill Alderbro

 
Karins syjunta, av Karin Holmberg

En fröjdefull jul, av Tone Merete Stenklöv

Trevlig tillverkning!

/Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar